UDÁLOSTI

Reportáže ze srazů a akcí všeho druhu

13. křenovická jízda 2022 / Sraz XXVIII. Fordever 2021 / 12. křenovická jízda 2021 / 8. sraz Cortina klubu 2021 / 7. sraz Cortina klubu 2020 / 2. sraz CI5 Ford klubu 2020 / Sraz XXVII. Fordever 2019 / XII. Mini Race Day 2019 / 6. sraz Cortina klubu 2019 / 1. sraz CI5 Ford klubu 2018 / 5. sraz Cortina klubu 2018 / Sraz XXVI. Fordever 2017 / 4. sraz Cortina klubu 2017 / Sraz XXV. Fordever 2016 / Summer Ford Festival 2016 / 3. sraz Cortina klubu 2016 / 2. sraz Cortina klubu 2015 / Sraz XXIV. Fordever 2015 / X. Classic Racing Cars Meeting / 1. sraz Cortina klubu 2014 / 5. křenovická jízda 2014 / Sraz XXIII. Fordever 2014 / VIII. Classic Racing Cars Meeting / Sraz XXII. Fordever 2013 / Sraz XXI. Fordever 2012 / Mlynářskou stezkou III. / Sraz XX. Fordever 2011 / Sraz XIX. Fordever 2010 / Hobby open cup 2009, závod VII. / Hobby open cup 2009, závod VI. / Sraz XVIII. Fordever 2009 / Hobby open cup 2009, závod V. / Hobby open cup 2009, závod IV. / Hobby open cup 2009, závod III. / Hobby open cup 2009, závod II. / Hobby open cup 2009, závod I. / Rallye show Modřice 2008 / Hobby open cup 2008 Šebetov / Sraz XVII. 2008 / Oldtimer Festival XV. Slavkov u Brna 2008 / Sraz XVI. Podmitrov 2007 / Sraz XV. 2006 / Sraz XIII. 2004 / Fotky z léta 2004 / Classic Ford Day 2004 Santa Pod / Sraz XII. 2003 / 4. sraz OldFord klubu Slovakia / Sraz libeňského Fordklubu / Sraz XI. 2002 / Výlet do Cortina d'Ampezzo 2002 / International Capri Club Italia & AllFords Meeting 2002 / Fotky z léta 2002 / 3. sraz OldFord Clubu Slovakia / Sraz X. podzim 2001 / Sraz IX. jaro 2001 / Náhodou v novinách 2001 / Nehoda v Brně 2001 / Sraz VIII. podzim 2000 / Ecce Homo Šternberk / Dovolená v Chorvatsku 2000 / Sraz VII. jaro 2000 / Sraz VI. podzim 1999 / Sraz V. pozdní jaro 1999 / Sraz IV. podzim 1998 / Sraz III. jaro 1998 / Sraz II. podzim 1997 / Video / Sraz I. jaro 1997 /

Sraz Fordever XIII. - Újezd u Černé Hory 2004

Letošnímu srazu s pověstným číslem 13 počasí moc nepřálo, několikrát pršelo, ale skalní příznivce fordů to stejně neodradilo a tak přijelo aut víc než dost. Místem srazu byla velká louka, kde bylo opravdu místa dost pro všechny. Po příjezdu a registraci jsem vylepil startovní číslo závodu (tentokrát na mě vyšlo pěkné číslo 16) a než jsem se dostal na samotný start orientačního závodu, rozkoukával jsem se kolem.

Fordever 2004 Fordever 2004 Fordever 2004 Fordever 2004

Tentokrát se zde objevilo několik pěkných labutí, které opravdu stály za pohled. Tím nemyslím tu mou, ta k nim má ještě opravdu daleko... tady si člověk uvědomí, že pokud chce mít auto jako ze škatulky, nemůže s ním běžně jezdit, ale měl by s ním vyjet jen jednou za čas na nějakou akci. A to rozhodně není můj případ.

Fordever 2004 Fordever 2004 Fordever 2004

Ale teď už k závodu. Čekaly na nás čtyři kontrolní stanoviště se zvědavými otázkami a různé úkoly, které byly někdy plné otazníků, zda vůbec existuje správné řešení. Bloudění nás opět neminulo, ale nebylo obtížné najít správnou cestu na druhý pokus. Po dvouhodinové jízdě a další dešťové přeháňce následovala soutěž pro Muže. Proč s velkým M? Protože odměnou za běh kolem hlavního stanu s klikovou hřídelí se setrvačníkem v náručí nebylo nic jiného než 112 piv :-) A někteří byli ochotni pro tuto odměnu zlámat nejen své kosti! Kolem půlnoci byly vzhledem k počasí urychleně vyhlášeny výsledky orientačního závodu a byly předány ceny a diplomy za originální posádku, nejlepší káru a další. Perlou na konec sobotní noci bylo vystoupení chrličů ohně, mezi kterými byl i nechvalně známý Taz (otázky orientačního závodu ho obvykle uvádějí jen v tom nejhorším světle ...), ale tímto svou reputaci hodně vylepšil, zvláště s pomocí jeho obřího kolegy s mohutným dechem :-) Po tomto výstupu jsem místo srazu opustil, takže jen doufám, že v neděli zasvítilo více slunka a požehnalo tak příštímu srazu. Na kterém se mimochodem objeví hned tři přírůstky v rodinách Cortinářů, kromě mně totiž rožšiřuje svou posádku Janko a Neutronek, gratuluji!! A rovněž gratuluji rodince Walterových, kteří již na tento sraz přijeli ve trojici! Jen abychom ten příští sraz neskončili místo ježdění ve fordech jen u přebalování ;-)