Cortiny byly vyráběny ve čtyřech evropských továrnách. Kromě toho byly posílány
sestavy dílů z Dagenhamu pro konečnou montáž do jiných zemí jako je Austrálie a Jižní Afrika. |
Počet vyrobených Cortin v jednotlivých továrnách
|
Dagenham v letech 1962-82 |
3 155 161 |
Genk (Belgie) v letech 1977-82 |
266 667 |
Amsterdam v letech 1967-75 |
141 540 |
Cork (Irsko) v letech 1977-82 |
76 844 |
Sestavené mimo uvedené továrny |
788 012 |
Celkem vyrobeno |
4 431 525 |
Počet vyrobených Cortin podle typu
|
Mk I (1962-66) |
celkem vyrobeno |
1 013 391 |
|
Standard saloon |
34 514 |
|
De Luxe saloon |
704 871 |
|
De Luxe estate |
108 219 |
|
Super saloon |
77 753 |
|
Super estate |
7 786 |
|
1500 GT saloon |
76 947 |
|
Cortina Lotus |
3 301 |
|
|
Mk II (1966-70) |
celkem vyrobeno |
1 024 869 |
|
Standard saloon (2-dveřová) |
14 324 |
|
Standard saloon (4-dveřová) |
4 914 |
|
De Luxe saloon (2-dveřová) |
251 537 |
|
De Luxe saloon (4-dveřová) |
347 462 |
|
Super saloon (2-dveřová) |
18 950 |
|
Super saloon (4-dveřová) |
116 143 |
|
Estate |
90 290 |
|
GT (1500 & 1600) (2-dveřová) |
62 592 |
|
GT (1500 & 1600) (4-dveřová) |
54 538 |
|
1600 E (2-dveřová) |
2 563 |
|
1600 E (4-dveřová) |
57 524 |
|
Cortina Lotus |
4 032 |
|
|
Mk III (1970-76) |
celkem vyrobeno |
1 126 559 |
|
Saloon (2-dveřová) |
143 420 |
|
Saloon (4-dveřová) |
824 068 |
|
Estate |
154 216 |
|
Pick-up (nebyl prodáván v UK) |
4 855 |
|
|
Mk IV (1976-79) a Mk V
(1979-82) |
celkem vyrobeno |
1 131 850 |
|
|
Celkový
součet dává 4 296 669 vyrobených vozidel, což se liší od celkového počtu
uvedeného v předchozí tabulce, která vycházela z počtů vozidel vyrobených za
každý rok. Obě čísla jsou uvedena z odlišných archívů, každý z jiné doby. |
|
|
|
|
|
|
Ceny Cortin |
Ceny jsou uvedeny podle prodeje v UK, jsou v librách a s daní. |
|
|
|
Cortina Mk I |
|
|
Říjen 1962 |
1200 saloon |
£573,00 |
Leden 1963 |
1500 Super saloon |
£670,00 |
|
Cortina Lotus |
£1 100,00 |
Duben 1963 |
1500 GT |
£749,00 |
|
|
|
Cortina Mk II |
|
|
Říjen 1966 |
1300 saloon |
£669,00 |
|
1500 saloon |
£706,00 |
|
1500 GT saloon |
£810,00 |
Březen 1967 |
Cortina Lotus |
£1 068,00 |
Říjen 1967 |
1300 "cross-flow" saloon |
£724,00 |
|
1600 "cross-flow" saloon |
£767,00 |
|
1600 GT "cross-flow" saloon |
£865,00 |
|
1600 E saloon |
£982,00 |
|
|
|
Cortina Mk III |
|
|
Říjen 1970 |
1300 saloon |
£914,00 |
|
1600 (OHV) saloon |
£961,00 |
|
1600 GT (OHC) saloon |
£1 112,00 |
|
2000 saloon |
£1 027,00 |
Říjen 1973 |
2000 E saloon |
£1 638,00 |
|
|
|
Cortina Mk IV |
|
|
Říjen 1976 |
1300 saloon |
£1 950,00 |
|
1600 (Economy) saloon |
£2 153,00 |
|
1600 saloon |
£2 291,00 |
|
2000 saloon |
£2 696,00 |
Listopad 1977 |
2300 S saloon |
£3 527,00 |
|
|
|
Cortina Mk V (Cortina 80) |
|
|
Září 1979 |
1300 saloon |
£3 503,00 |
|
1600 saloon |
£3 848,00 |
|
2000 saloon |
£4 839,00 |
|
2300 saloon |
£5 474,00 |
Poslední z uvedených sérií měly uvedeny následující ceny: |
Říjen 1982 |
1300 saloon |
£4 515 |
|
1600 saloon |
£4 972 |
|
2000 saloon |
£6 384 |
|
2300 saloon |
£7 207 |
Nejdražší Cortina toho času byla 2300 Ghia
Estate, která se prodávala za 8 614 liber nebo za 9 070 liber s automatickou
převodovkou na přání. |
|
Cortina Mk III - výbava za příplatek |
Modely Base: |
posilovač brzd |
|
|
funkce výstražných světel |
|
|
vyhřívané zadní sklo |
|
|
látková sedadla |
|
|
koberce |
|
|
cigaretový zapalovač |
|
Modely L: |
stejné jako modely Base plus: |
|
|
vnější zrcátko u řidiče |
|
|
uzamykatelná odkládací
schránka |
|
zadní stěrač s
ostřikovačem u Estate |
|
otevírací zadní boční
okna (u 2-dveřové) |
Modely XL a GT: |
jako modely L plus: |
|
|
ozdobné kryty kol |
|
|
dřevěné obložení palubní desky |
|
|
hodiny na středové konzole |
|
|
samonavíjecí sedadlové pásy |
£17,05 |
|
|
Další výbava: |
vrstvené sklo |
£28,78 |
|
metalíza |
£8,17 |
|
pneu 185/70 |
£22,74 |
|
|
|
Ceny Cortin (typ saloon 4-dveřová) v roce 1974 |
1300 |
£1 114,00 |
1300 L |
£1 165,00 |
1600 L |
£1 230,00 |
1600 XL |
£1 350,00 |
2000 XL |
£1 403,00 |
2000 GT |
£1 437,00 |
2000 E |
£1 638,00 |
|