1. Motor OHV | 6. Zadní náprava a pérování |
2. Motor OHC | 7. Přední pérování |
3. Spojka a převodovka | 8. Řízení |
4. Automatická převodovka | 9. Brzdy |
5. Kloubový hřídel
|
1. Motor OHV | ||
---|---|---|
Hlava válců | ||
Šrouby hlavy válců | 1. etapa | 7 Nm |
2. etapa | 35 Nm | |
3. etapa | 75 Nm | |
4. etapa, po 10-20 minutách | 95 Nm | |
5. etapa, po 15 minutách | 95 Nm |
Šrouby vahadel | 40 Nm |
Víko hlavy | 5 Nm |
Kryt termostatu | 20 Nm |
Sací potrubí | 20 Nm |
Výfukové potrubí | 25 Nm |
Blok válců | |
Kryty hlavních ložisek | 80 Nm |
Kryty ložisek hlav ojnic | 48 Nm |
Řemenice klikového hřídele | 38 Nm |
Ozubené kolo vačkového hřídele | 20 Nm |
Napínač rozvodového řemene | 10 Nm |
Přední kryt | 10 Nm |
Držák zadního olejového těsnění | 20 Nm |
Setrvačník | 75 Nm |
Montáž spojky | 20 Nm |
Vypouštěcí šroub olejové vany | 34 Nm |
Olejové čerpadlo | 20 Nm |
Potrubí olejového čerpadla | 20 Nm |
Kryt olejového čerpadla | 10 Nm |
Palivové čerpadlo | 20 Nm |
2. Motor OHC | ||
---|---|---|
Hlava válců | ||
Šrouby hlavy válců | 1. etapa | 50 Nm |
2. etapa | 60 Nm | |
3. etapa, po 10-20 minutách | 90 Nm | |
4. etapa, po 15 minutách | 105 Nm |
Sací potrubí | 20 Nm |
Výfukové potrubí | 25 Nm |
Zapalovací svíčky | 28 Nm |
Blok válců | |
Kryty hlavních ložisek | 95 Nm |
Kryty ložisek hlav ojnic | 48 Nm |
Řemenice klikového hřídele | 60 Nm |
Ozubené kolo vačkového hřídele | 50 Nm |
Ozubené kolo pomocného hřídele | 50 Nm |
Kryt rozvodového řemene | 17 Nm |
Setrvačník | 70 Nm |
Montáž spojky | 20 Nm |
Vypouštěcí šroub olejové vany | 28 Nm |
Olejové čerpadlo | 20 Nm |
Kryt olejového čerpadla | 13 Nm |
Palivové čerpadlo | 20 Nm |
3. Spojka a převodovka | |||||
---|---|---|---|---|---|
Montáž spojky k setrvačníku | 20 Nm | ||||
Montáž k rozšířenému krytu | 55 Nm | ||||
Montáž držáku k podlaze | 22 Nm |
4. Automatická převodovka | |
---|---|
Typ BW 35 | |
Hnací kotouč ke konvertoru | 48 Nm |
Kryt konvertoru k motoru | 35 Nm |
Olejová vana ke krytu převodovky | 15 Nm |
Typ Ford C4 | |
Hnací kotouč ke konvertoru | 41 Nm |
Kryt konvertoru k motoru | 35 Nm |
Olejová vana ke krytu převodovky | 23 Nm |
Typ Ford C3 | |
Hnací kotouč ke konvertoru | 41 Nm |
Kryt konvertoru k motoru | 35 Nm |
Olejová vana ke krytu převodovky | 22 Nm |
5. Kloubový hřídel | |
---|---|
Zadní příruba k přírubě pastorku diferenciálu | 65 Nm |
Středové ložisko k podlaze | 22 Nm |
6. Zadní náprava a pérování | ||
---|---|---|
Přidržovací kotouč poloosy | 32 Nm | |
Tlumič k poloose | 65 Nm | |
Tlumič ke karosérii | 45 Nm | |
Montáž horních ramen | 65 Nm | |
Montáž dolních ramen | 65 Nm | |
Stabilizátor k ramenu nápravy | 50 Nm |
7. Přední pérování | |
---|---|
Dolní upevňovací matice tlumiče | 10 Nm |
Horní upevňovací šroub tlumiče | 48 Nm |
Stabilizátor ke spojení šroubem/maticí | 13 Nm |
Svírací šrouby stabilizátoru | 24 Nm |
Držák stabilizátoru ke karosérii | 24 Nm |
Vodící tyč k dolnímu ramenu | 69 Nm |
8. Řízení | |
---|---|
Spojovací tyč řízení k ramenu řízení | 28 Nm |
Svírací šrouby upevnění hřebene | 24 Nm |
Šrouby upevnění sloupku řízení | 30 Nm |
Svírací šrouby destičky řídící tyče | 22 Nm |
Pružná spojka ke hřídeli pastorku | 22 Nm |
Volant | 34 Nm |
9. Brzdy | |
---|---|
Upevňovací šrouby třmenu | 70 Nm |
Brzdový kotouč k přednímu náboji | 45 Nm |
Nosný talíř zadní brzdy k nápravě | 25 Nm |
Odvzdušňovací šrouby (maximum) | 11 Nm |